Por una cabeza… todas las locuras…

M-am imbarcat pe cel mai luxos transatlantic cu destinatia Argentina. Relaxata, ma asez pe puntea vasului, privind la oceanul din fata mea si gandindu-ma la marea… iubire… lasata in urma.

 

Aerul sarat, cu subtile note intepatoare, accentueaza si mai tare durerea din suflet. Inchid ochii si, ca prin minune, cand ii deschid deja debarcasem.

Cu mine port o valiza mica, plina doar cu amintiri, si ma simt precum emigrantii italieni ai inceputului de secol.

 

Inspir adanc… si inspiratia mea are forta revelatoare. Buenos Aires ! Acum inteleg.

Primul impuls este sa cumpar o carte postala pe care sa ti-o trimit. Aleg una cu imaginea Teatrului Colon si ma asez pe o banca in Plaza de Mayo. Lacrimile sunt cele care imi poarta semnatura, facand ca scrisul sa para difuz. Ma tem ca tu nu o sa intelegi asta, si o sa crezi ca e o deteriorare de expediere.

 

“Te astept…” – atat am putut sa iti scriu, si daca nu as fi fost profund ravasita ti-as mai fi scris… ca te astept in San Telmo, nuestro querido barrio, cu inima batandu-mi lasciv in acordurile bandoneonului , purtand parfum de gardenie si o rochie rosie. Vei sti ca sunt eu, si va fi ca si cum ma vei vedea pentru prima data. Povestea noastra ar incepe de atunci ca-n freamatul vechilor lupanare.

 

Voi fi acompaniata de Gardel si de Piazzola, dar din acel moment voi fi doar a ta.

Probabil tu vei dezaproba tristetea mea, iar eu, ca si Borges, iti voi spune ca “tangoul este un gand trist care se danseaza”.

 

 

Alma de Tango, 2008

tango02 tango04 tango06

 tango07 tango08

 

Tango Seduccion, 2009

 tango13 tango15 tango09

tango10 tango18

 

Tango in Red Major, 2009

 tango19 tango20

tango27 tango22

tango23 tango24

 tango25 tango26

2 Responses to Por una cabeza… todas las locuras…

  1. Dulce Deea says:

    Ai prins spiritul tangoului în fotografiile acestea. Sunt extraordinare. Ai sentimentul că sar din pagină, freamătă.

    Dacă mi-ai spune că-mi faci una dintre ele cadou aş rămâne descumpănită în faţa colecţiei, n-aş şti pe care să o aleg. Sunt superbe.

    Şi textul de însoţire are nostalgia şi ardoare.

Lasă un răspuns

