Clinceni Fly In – 2013

5 Responses to Clinceni Fly In – 2013

  1. GoutteDeReve says:

    N-am reuşit să ajung. OF! Mulţumesc pentru fotografii, măcar aşa văd ce am pierdut…

    • fotoimpresii says:

      A fost destul de putina lume. A fost frumos in conditiile destul de neprielnice, dar, din pacate, nu s-au putut tine toate reprezentatiile.
      Ce mi-a atras atentia:
      – Gheorghe Uta a facut acrobatii cu Zlinul la JOASA altitudine (altfel nu s-ar fi vazut din cauza cetei si norilor);
      – George Rotaru s-a „intrecut” cu Titi Aur de-a lungul pistei;
      – Hawks of Romania au zburat cu 6 Extra, in diverse formatii complicate in ciuda vantului, incheind cu o desprindere spectaculoasa in spirala.

      Asadar, cred ca a fost un „preview” pentru anul viitor ! 😉

      • GoutteDeReve says:

        Sper din tot sufletul! Şase „Hawks”, abia aştept să-i am în cadru! Şi să le aud motoarele de care sunt îndrăgostită de pe vremea când survolau Ploieştiul. Sunt din ce în ce mai jucăuşi şi mai siguri pe ei, la ei acasă trebuie că sunt incredibili! Desprinderea în spirală e chiar spectaculoasă, am văzut-o pe FB. Pe Gheorghe Uţa nu l-am văzut decât la Raliu la Bămeşti iar motorul Zlinului lui m-a impresionat mai mult chiar decât al unui IAR 99! Ascuns rău Clinceniul, faţă de Ploieşti… Trebuie să testez drumul pe o vreme favorabilă, ca să ştiu exact cât fac până acolo, riscam să pierd o bună parte, oricum. Păcat de vreme, dar a meritat chiar în ciuda ei! 🙂

      • fotoimpresii says:

        Drumul este destul de simplu, odata ajunsa la Piata Unirii – de acolo, se tine absolut drept pana la Clinceni (de fapt Cornetu, „Clinceni” fiind mai degraba numele aerodromului, ceea ce m-a indus si pe mine in eroare prima data). Ca durata, la drumul pana la Bucuresti ar trebui adaugate 45 de minute pentru ca drumul traverseaza zone extrem de populate si aglomerate.

      • GoutteDeReve says:

        Nuuu, nu cu masina, ca n-am! Cu transport in comun! Tren, troleu, microbuz, picior… Mi-au spus cei de la Aeroclub traseul pas cu pas dar… e destul de lung cu toate cele. 🙂

Lasă un răspuns

